آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»آهن آلات»میلگرد سمانته
میلگرد سمانته-pic1

میلگرد سمانته

میلگرد سمانته

میلگرد سمانته یا به طور دقیق میلگرد سمانتاسیون یا Case Hardening Steels یا Cementation Steels علاوه بر کربن، عناصر آلیاژی دیگر نظیر: منگنز، سیلیسیم ،کرُم، مولیبدن و نیکل دارند و تحت عملیات حرارتی کربن دهی تولید می شوند. در میلگرد سمانته 7131 به دلیل درصد پایین کربن بعد از عملیات سخت کاری، به میزان سختی بالایی دست نمی یابیم. اگر سطح میلگرد 1.7131 با عملیات کربن دهی، پرکربن شود سختی سطح میلگرد بالا می رود.

(حداکثر درصد کربن C در فولادهای سمانته 0.3 درصد است و حداکثر نفوذ کربن در فولادهای سمانته 2 میلیمتر زیر سطح است.)
میلگردهای سمانته سطحی سخت، مغزی نرم و چقرمه و مقاومت به سایش بالایی دارند. فولادهای گروه سمانتاسیون در عین حال مقاومت به ضربه بالایی نیز دارند.

میلگردهای سمانته با استانداردهای مختلف نامگذاری شده اند:
میلگرد سمانته 1.7131 برای ساخت چرخ های دنده دار کوچک ، میل مرغک ها ، اجزا فرمان ، محور پین ها و سنبه ها استفاده می شود. فولاد 7131 دارای 0.17 درصد کربن C ، 0.3 سیلیسیم Si ، و 1.2 منگنز Mn و حدود یک درصد کروم Cr می باشد.
میلگرد سمانته 1.5919 به علت دارا بودن کرم Cr و نیکل Ni بالا در مقابل فشار و اصطکاک مقاومت قابل قبولی دارد. فولاد 5919 برای ساخت انواع چرخ دنده پیستون میله های هزار خار - گژن پین میل فرمان و ... به کار می رود و با پلیش عالی در صنایع پلاستیک و ملامین نیز به کار می رود.
میلگرد سمانته 7147 نیز برای ساخت کلیه قطعاتی که باید دارای سطح بسیار سخت و مغز نرم باشند مانند انواع مختلف چرخ دنده - میل فرمان - کرانویل و پیتیون و... استفاده می شود.

شرکت فولاد سخت؛ واردکننده انواع میلگردهای فولادی آلیاژی از جمله میلگردهای سمانته (سمانتاسیون)


میلگرد سمانته یا به طور دقیق میلگرد سمانتاسیون علاوه بر کربن، عناصر آلیاژی دیگری نظیر: منگنز، سیلیسیم، کرُم، مولیبدن و نیکل دارند. میلگرد سمانته 1.7131 برای ساخت چرخ های دنده دار کوچک، میل مرغک ها، اجزا فرمان و قطعات مشابه استفاده می شود.


آگهی دهنده: فولاد سخت
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - آهن آلات در تهران
آدرس: بزرگراه ستاری ،لاین جنوبی ،پایین تر از پیامبر غربی،ساختمان نور،
به روز شده در:۱۴۰۱/۴/۷
بازدید: 423 بار
ایمیل: